TZ Penny Market: PENNY KAMPANÍ VRACÍ DOSPĚLÉ ZPÁTKY DO DĚTSTVÍ

Publikováno: 22. 11. 2019

Praha, 22. listopad 2019 - PENNY v období před Vánoci přichází s hřejivým poselstvím: nová kampaň nese motto „Vánoce jsou pro všechny děti, i ty, co jsou stále v nás“. Kampaň vyzývá všechny k tomu, aby se na okolní svět dívali dětskýma očima, aby se ze života více radovali a užívali si jej tak, jako to umí právě děti. Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot doplněný o zcela novou interpretaci populární písně „Forever Young“ od skupiny Alphaville.

„Všichni nejsme rodiči, ale každý jsme dítě. A často na to zapomínáme. Chybí nám hravost a bezstarostnost, kterou v sobě děti mají. Máme v sobě zábrany. Přitom je tak snadné udělat něco, co bychom udělali jako děti,“ říká ke kampani Zlata Ulrichová, ředitelka strategického marketingu PENNY a dodává: „Naší kampaní chceme lidem připomenout, že dítětem zůstáváme po celý život, jen se někdy bereme příliš vážně.“

Klíčovou součástí kampaně je emotivní spot, který bude ve třiceti a šedesáti vteřinové verzi prezentován on-line stejně jako televizní spot na všech hlavních televizních kanálech (skupina Nova, skupina Prima (Media Club), TV Barrandov). Intenzivně budou využity i sociální sítě. Pro účely kampaně byl vytvořen hashtag #ZnovuDitetem. V rámci kampaně PENNY využije i influencery a známé osobnosti. Připraveny jsou i výzvy a soutěže, do nichž budou moci lidé zasílat fotografie a videa z chvilek, kdy se cítili znovu dítětem.

Klíčovou součástí kampaně je i píseň Forever Young skupiny Alphaville, kterou pro PENNY nazpíval dětský sbor Pražská kantiléna.

Kampaň startuje 22. listopadu a potrvá do Vánoc. Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=hOHlMILwVqA

 

PENNY_VANOCNI_KAMPAN_vizual.jpg

Zdroj: Penny Market

Ke stažení

191122_TZ_PENNY_VANOCE_PRO_VSECHNY_ALL.pdf PDF 02.12.2019 248.97 KB

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard