Snídaňový workshop Nielsen - Trendy v privátních značkách

Publikováno: 15. 11. 2018

Zveme Vás na snídaňový workshop pořádaný výzkumnou společností Nielsen na téma "Jak jsou vnímány privátní značky na moderním trhu v ČR?".

Uputavka na Private Labels workshop CZ_dec2018.jpg

 

DATUM:  5. 12. 2018, od 9:00 hod. do 11:30 hod.

MÍSTO:  Conference Centre City Tower, Praha 4

CENA:    48 900 Kč - zahrnuje dva vstupy a detailní shrnující prezentaci trendů v privátních značkách

REGISTRACE do 30. listopadu na adrese martin.durana@nielsen.com.

MODERUJÍ: Andrea Vozníková, Petra Flajtingrová

Účastníci workshopu získají odpovědi na otázky, jak jsou výrobky privátních značek vnímány spotřebiteli a jak se jim daří na českém moderním trhu, jak čeští nakupující vnímají výrobky privátních značek, jak se prodeje privátek vyvíjejí v čase, v jakých kategoriích se privátním značkám daří nejlépe, které privátní značky jsou nejúspěšnější, jak se daří různým privátním značkám v cenových segmentech a jaké jsou motivátory a bariéry pro nákup výrobků privátních značek, které z obalů privátních značek jsou nejlépe hodnoceny, jaké informace na obalech výrobků privátních značek jsou pro nakupující nejdůležitější a také se dozvíte, jaké jsou žhavé trendy u nás a v zahraničí a co řetězce dělají v této oblasti.

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard