DIAMANTOVÁ LIGA KVALITY – 2. ROČNÍK – PŘIHLAŠOVÁNÍ SPUŠTĚNO DIAMANTOVÁ LIGA KVALITY – 2. ROČNÍK – PŘIHLAŠOVÁNÍ SPUŠTĚNO DIAMANTOVÁ LIGA KVALITY – 2. ROČNÍK – PŘIHLAŠOVÁNÍ SPUŠTĚNO DIAMANTOVÁ LIGA KVALITY – 2. ROČNÍK – PŘIHLAŠOVÁNÍ SPUŠTĚNO DIAMANTOVÁ LIGA KVALITY – 2. ROČNÍK – PŘIHLAŠOVÁNÍ SPUŠTĚNO

Seminář – „Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Zákazníkovi už jen nízká cena nestačí“

Publikováno: 22. 3. 2017

Od významných firem v oblasti CSR lidé očekávají: zodpovědné chování k vlastním zaměstnancům, ochranu životního prostředí a přírody a pravdivou komunikaci k zákazníkům. Jak obstát a co nejlépe splnit tyto požadavky?

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM Packaging za podpory PwC Legal. Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

Místo konání: konferenční prostory společnosti PwC Legal – City Green Court, Hvězdova 1734/2, Praha 4.

Důvody, proč by vás mělo zajímat téma udržitelnosti:

  • Polovině populace nejsou „cizí“ témata CSR a udržitelného rozvoje.
  • Pro čtvrtinu populace je velmi důležitá společenská odpovědnost zaměstnavatele.
  • 13 % lidí považuje společenskou odpovědnost firem za velmi důležitou během zakoupení produktů či služeb dané společnosti.
  • 1 z 10 Čechů by si rozhodně připlatil za výrobek šetrný k životnímu prostředí či v případě, že by částka z něj byla určená na prospěšné projekty.

 

VÝBĚR Z PROGRAMU
 
9:00-9:10  Zahájení

9:10          Jak vnímá udržitelnost český spotřebitel, Tomáš Macků, Research & Communication Director, Ipsos

9:30          Co obchodníky zajímá o produktech, protože by se jich na to mohli ptát jejich zákazníci? Gabriela Bechynská, ředitelka komunikace společnosti pro Českou republiku a Slovensko. Udržitelnost a CSR z pohledu globálního producenta potravin Mondelēz International, který je předním světovým výrobcem čokolády, sušenek, žvýkaček a bonbonů. Své výrobky prodává ve 165 zemích světa. Zaměstnává téměř 100 tis. zaměstnanců. Jak se tento globální hráč staví k otázkám udržitelnosti a CSR z globálního i lokálního pohledu? Téma palmového oleje, udržitelné zdrojování kakaa a pšenice. Reformulace produktů a jaké k nim stanovené cíle. Snižování množství odpadů, opatření v továrnách atd.

9:50          FMCG – zákazník se stále více zajímá, v čem a jak jsou výrobky zabaleny (Bude upřesněno)
 
10:10        Udržitelné balení, jak je vnímá společnost THIMM Packaging, Martin Hejl, jednatel, THIMM Obaly
 
10:30-11:00    PŘESTÁVKA NA KÁVU
 
11:00        Obchod na venkově bojuje o přežití, Pavel Březina, předseda SČMSD, Skupina COOP
 
11:20        „Pravidla“ pro udržitelný obchod, SOCR ČR – bude upřesněno
 
11:40        Spotřebitelské soutěže, Petr Glogar, Miloš Sochor, advokáti PwC Legal
Od ledna 2017 se pořádání spotřebitelských soutěží neřídí podle zákona o hazardních hrách a jejich regulace nepodléhá tak přísným pravidlům. Co si tedy (ne) mohou dovolit řetězce a na co již nesmí nalákat zákazníka?
 
12:00        ftrace: sledovatelnost a maximum informací o produktu, Michal Bílý, obchodní ředitel, GS1 Czech Republic
 Údaj o zemi původu dnes považujeme za informaci běžnou. Pro čerstvé potraviny však často není dostačující. Spotřebitel žádá více. Například z jaké farmy produkt pochází, kde a jakým způsobem byla ryba vylovena, zda je kvalita finálního produktu pravidelně kontrolována nebo jaký je proces jeho zpracování. fTRACE, platforma na bázi standardů Systému GS1, zákazníkům umožňuje zjistit původ produktů z kategorií maso, drůbež a ryby; v budoucnu také ovoce a zeleniny, mléčných výrobků a dalších.
 
12:20-12:30 CHAIR JÓGA aneb příjemné osvěžení za kancelářský stolem
 
12:30-13:15 OBČERSTVENÍ
 
13:15        Udržitelnost pro celý svět – Osvědčený přístup společnosti Ikea – název bude upřesněn, Vladimír Víšek, manažer pro udržitelný rozvoj IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko
 
13:35        Neudržitelné pojetí udržitelnosti, Vlado Volek, Managing Director, Obalový institut SYBA
 Vlnu požadavků na potravinářské obaly bez bisfenolů (BPA) válcuje v současné době vlna požadavků na obaly bez minerálních olejů (MOSH, MOAH). Kampaně často spouštěné pod praporem udržitelnosti se mohou míjet účinkem, či dokonce mohou udržitelnost toku potravin od producentů přes zpracovatele a obchodníky ke spotřebitelům zhatit. Popovídejme si, jak se podobné pasti vyhnout.
 
13:55        Když je z obalu odpad (Bude upřesněno)
 
14:15-14:25    CHAIR JÓGA
 
14:25-15:00    ZÁVĚREČNÁ DISKUZE – NETWORKING

xxxxxxxxxxxx

Vložné: 1900,- Kč + DPH (v poplatku jsou zahrnuty konferenční materiály a občerstvení)
Registrace na retailnews.cz/udrzitelnost2017

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • CSOB
  • PP
  • KMV