Přihlášky do nové soutěže "Tourism Awards Marco Polo 2019" otevřeny

Publikováno: 28. 3. 2019

V letošním roce vznikla nová soutěž o nejlepší turistický produkt v rámci platformy 16+1, tedy spolupráce 16 zemí střední a východní Evropy s Čínou.

Cílem soutěže Tourism Awards Marco Polo je podporovat rozvoj turistických produktů, které jsou atraktivní pro čínské turisty. Ocenění se bude udělovat cestovním kancelářím, agenturám či dalším hráčům v cestovním ruchu ze kterékoliv ze 16 zemí CEE či z Číny za realizaci turistického produktu, který podporuje propagaci alespoň 3 a více zemí ze zmíněných 16 zemí CEE vůči čínským turistům. Přihlášky do soutěže jsou otevřeny do 31. května 2019.

Více podrobností o soutěži, jejích podmínkách a možnostech přihlášení do soutěže naleznete na webových stránkách Ministerstva pro místní rozvoj.

Zdroj: MMR

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard