Pozvánka na seminář UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD aneb Jak si zvýšit důvěryhodnost u bank a zákazníků?

Publikováno: 13. 3. 2019

Dovolujeme si Vás pozvat na 4. ročník semináře Udržitelnost pro výrobu a obchod aneb Jak si zvýšit důvěryhodnost u bank a zákazníků?

3 důvody proč si dát udržitelnost jako cíl:

  1. Témata CSR a udržitelného rozvoje spotřebitele stále více zajímají.
  2. Zákazník pozitivně vnímá výrobky, které jsou spojeny se společenskou odpovědností firmy.
  3. Obchodní řetězce požadují stále častěji udržitelnost i od svých dodavatelů.

Odpovědná firma je udržitelná firma. Podniká v souladu s etickými principy, rozvíjí dobré vztahy s obchodními partnery, pečuje o své zaměstnance, podporuje region, ve kterém působí a snaží se minimalizovat negativní dopady na životní prostředí. Nemyslí jen na aktuální ekonomický výsledek, ale také na roky následující…

Seminář přinese zkušenosti a případové studie firem a institucí, které již odpovědnost a udržitelnost do svých aktivit začlenily.

Seminář připravují společnosti Press21 a THIMM Packaging ve spolupráci s katedrou obchodního podnikání a komerčních komunikací Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze.

Odborným garantem je Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR.

Termín konání: 15.5.2019, 9:00 - 16:00

Místo konání: Akademický klub VŠE v Praze, Vysoká škola ekonomická v Praze, nám. W. Churchilla 4, 130 67 Praha 3; vstup z Italské ulice

seminar-o-udrzitelnosti-2019_banner-250x250.jpg 

PROGRAM

 

UDRŽITELNOST PRO VÝROBU A OBCHOD

aneb Jak si zvýšit důvěryhodnost u bank a zákazníků

 

VÝBĚR Z PROGRAMU

9:00-9:10        Zahájení

UDRŽITELNOST JAKO POVINNOST

9:10     Jak se mění vnímání udržitelnosti z pohledu spotřebitele

              Aktuální informace z výzkumu

9:30     Společenská odpovědnost v investování

              Jakub Krkoška, Česká spořitelna - penzijní společnost

9:50     Neudržitelná firma riskuje ztrátu obchodních partnerů

            Lenka Heuerová, Fair Venture

10:10   Spolupráce obchodníků s lokáními dodavateli není jen příslib

            SOCR ČR

 

10:30-11:00   PŘESTÁVKA NA KÁVU

 

UDRŽITELNOST POKROČILA Z TEORIE DO PRAXE

11:00   Proti plýtvání potravin ve spolupráci s potravinovou bankou

          Jaroslav Koláček, oddělení kvality, Penny Market

11:20   Iniciativa Harmony pro udržitelné pěstování pšenice

          Gabriela Bechynská, Mondelez Czech Republic

11:40   Cesty ke snižování food waste a udržitelná logistika

          ECR GS1 Czech Republic, VŠE v Praze

12:00   Cirkulární ekonomika a udržitelný dodavatelský řetězec

           Jan Kočárek, CHEP CZ, s.r.o.

12:20   Efektivní spolupráce výrobce obalů a e-shopu

           THIMM Obaly / Spokojenypes.cz

 

12:40- 13:40  PŘESTÁVKA NA OBĚD

 

INICIATIVY, KTERÉ INFORMUJÍ I POMÁHAJÍ

13:40   Udržitelnost z pohledu studentů Fakulty mezinárodních vztahů VŠE v Praze

14:20   Green Brands - zelená značka pro lepší orientaci spotřebitele

            Marek Vácha, Green Brands Czech Republic

14:40   Cirkulární ekonomika jako součást každodenního byznysu

            INCIEN, Institut Cirkulární Ekonomiky

15:00   Plastové obaly z recyklovaných plastů - řešení pro výrobce drogerie a kosmetiky

15:20   Závěrečná diskuze: Vyplatí se nám být společensky odpovědní?

15:35-16:00   NETWORKING

___________________________________________________________________________

 

Vložné: 2490,-Kč + 21 % DPH

ZVÝHODŇENÉ VLOŽNÉ:

  • 1 900,- Kč + 21 % DPH pro více účastníků z jedné firmy
  • 1 500,- Kč + 21 % DPH pro předplatitele časopisů vydavatelství Press21
  • 1 500,- Kč + 21 % DPH pro členy SOCR ČR - v registračním formuláři na webu připište k názvu firmy SOCR nebo přes email klanova@press21.cz

(Ve vložném jsou zahrnuty konferenční materiály a občerstvení)

 

VÍCE INFORMACÍ ZDE.

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard