On-line tisková konference SOCR ČR a Nielsen – aktuální vývoj obchodu

Publikováno: 11. 11. 2020

Vážení členové zveme Vás na online tiskovou konferenci.

Ať chceme nebo ne, nacházíme se v době on-lineové. I z toho důvodu si Vás dovolujeme stylově pozvat na on-line tiskovou konferenci. Z pohodlí domovů se dozvíte, jak se různá opatření v souvislosti s koronavirovou epidemií promítla do nákupního chování českých spotřebitelů. Zamyslíme se rovněž nad tím, zda jsme svědky nových trendů nebo zda jde pouze o epizodu, která dříve či později vyšumí a vše se vrátí do zaběhnutých kolejí…


Hovořit na dálku budeme tedy mimo jiné o:

  • dopadu koronavirové pandemie na chování českých spotřebitelů,
  • míře spotřebitelské důvěry v souvislosti s dalším vývojem,
  • dopadech krize na fungování retailu,
  • nadcházející vánoční sezoně z pohledu tuzemského maloobchodu.

 

Téma: JAK SE OPATŘENÍ V SOUVISLOSTI S EPIDEMIÍ KORONAVIRU PROMÍTLA DO NÁKUPNÍHO CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ

Hosté: Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

            Karel Týra, Managing Director CZ&SK výzkumné společnosti Nielsen


Kdy: ve středu 11. listopadu 2020 od 11:00 hodin

 

Konferenci můžete sledovat na FB profilu SOCR ČR: https://www.facebook.com/socr.cz/ 

Zdroj: SOCR ČR a Nielsen

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV