Nové vydání časopisu Fashion Retail 11-12/2018

Publikováno: 17. 12. 2018

Aktuální vydání časopisu Fashion Retail se věnuje především budoucnosti módního průmyslu a s tím související ochraně životního prostředí.

Fashion Retail 11-12.2018.jpg

  • Moderní doba je charakteristická rychlým vývojem technologií, které ovlivňují mnoho oblastí módního trhu. Jak a kde se adaptace těchto novinek projevuje, odhaluje ve svém článku lektor a univerzitní pedagog Mgr. Peter Šagát, PhD.
  • Tři autorky nové publikace Potenciál módního sektoru ČR připravily první sérii svých analýz a doporučení pro český módní sektor. Vycházejí z výsledků rozsáhlého kvalitativního výzkumu, kterému se věnovaly více než rok, a vyzývají ke komunikaci a efektivní spolupráci v odvětví.
  • Mgr. Jiří Česal, výkonný ředitel ATOK, se tentokrát zaměřil na otázku, jak je důležité budovat obchodní příležitosti v zahraničí a co pro podporu obchodu dělá ATOK.
  • Jak zareaguje český zákazník na nabídku dvou velkých světových hráčů na poli e-commerce? Zalando a Aboutyou představují své záměry a plány.
  • O tom, že době, kdy PRAVÁ KOŽEŠINA ZNAMENALA LUXUS, ODZVONILO, se dočtete v článku Módní průmysl se loučí s přírodními kožešinami. Hlavní nákupní sílu módního trhu dnes totiž tvoří mileniálové, a ti jsou fur-free.
  • A další témata? Konec geo-blockingu v e-shopech, novinky v byznysu a designu, šetrná údržba textilu, rozhovory a trendy pro rok 2019 a mnoho jiných zajímavostí.

 

Časopis vychází paralelně v elektronické a tištěné verzi. Tištěnou verzi si lze objednat na http://www.fashionretail.cz/predplatne-casopisu/.

 
Zdroj: Fashion Retail

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard