Konference Retail Summit 2019 poodhaluje svůj program

Publikováno: 27. 11. 2018

Retail Summit 2019, největší setkání obchodníků a dodavatelů zboží a služeb pro český a slovenský retailový trh, se uskuteční 4. – 6. 2. 2019 v pražském Clarion Congress hotelu. Již nyní však organizátoři začínají zveřejňovat informace o programu této vrcholové události, která by neměla chybět ve vašem kalendáři.

Program Retail Summitu 2019 reflektuje to, že jde o jubilejní, 25. ročník tohoto reprezentativního setkání. Od chvíle zahájení příprav prvního Summitu, tedy od léta 1994, prošel náš obchod změnou, jejíž hloubka i rychlost jsou vskutku úctyhodné a mají i v naší dynamicky se rozvíjející ekonomice málo paralel. Charakter těchto změn vystihuje i hlavní téma ročníku 2019: „Customer Experience - od zkušenosti k zážitku“. To, co obchodní síť nabízela spotřebitelům před 25 lety, byla neutrální a často i negativní zkušenost. Nyní se úspěšní hráči trhu všestranně snaží dodat zákazníkům pozitivní zážitek, založený na hlubokém pochopení jejich potřeb a přání. Ti, kteří to dokážou, budou na našem trhu vládnout jistě i dalších 25 let. Jak ale na to? Jak se poučit od těch nejlepších retailerů i výrobců ve světě i u nás? Jak efektivně inovovat a využívat technologickou revoluci k růstu výnosů a zisků?

Na tyto otázky odpoví více než 120 významných osobností - domácích i mezinárodních obchodníků, dodavatelů, expertů i politiků.  Kompletní program bude zveřejněn koncem listopadu, již nyní však můžeme oznámit, že na Summitu přislíbili účast ministryně průmyslu a obchodu Marta Nováková, nový prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu Tomáš Prouza a řada významných podnikatelů a top manažerů, kteří se aktivně spolupodíleli na zrodu moderního českého a slovenského obchodu.

Retail Summit 2019 ale rozhodně nebude zahleděn do minulosti, jakkoliv úspěšné. Jeho těžištěm je diskuse o tom, jak dodat ten nejlepší zážitek pro spotřebitele dneška a zítřka. K tomuto tématu vystoupí i klíčový řečník - belgický odborník na budoucnost zákaznického chování v digitálním světě Steven Van Belleghem. Jde o autora bestsellerů, profesora marketingu a podnikatele v jedné osobě. Zaměřuje na spotřebitele v digitálním světě a mezi jeho nejúspěšnější publikace patří nedávno vydaná kniha „Customers The Day After Tomorrow“, věnovaná tomu, jak zaujmout zákazníky ve světě umělé inteligence, robotů a automatizace.

Kromě hlavního programu proběhne v rámci 14 paralelních sekcí, ve kterých budete mít možnost intenzivně diskutovat různé aspekty tvorby zákaznického zážitku. Přehled všech programových bloků zabývajících se například

  • digitální transformací obchodu
  • vztahy mezi obchodníky a výrobci
  • vytvářením zážitku pro zaměstnance
  • zvyšováním celkové hodnoty kategorií
  • marketingovou komunikací v omnichannel prostředí
  • produktovými inovacemi a category managementem
  • uplatněním nejnovějších technologií
  • optimalizací logistiky
  • udržitelností

je již k dispozici na webu výročního Retail Summitu. Registrace na toto vrcholové setkání je již otevřena a umožňuje ještě několik dní získat výhodné ceny pro včas registrované. 

Kontakt: Barbora Krásná, Blue Events

 

RS-019_Paticka-500x200px_CZE.jpg

 

ODKAZY A ZPRÁVY

STRATEGIČTÍ PARTNEŘI

  • PP
  • KMV
  • Mastercard